DigiTaktikk

Indigoboom utvider tilbudet med DigiTaktikk.

Indigoboom har over 3000 artister og labels i stallen som har stått for over 138 millioner streams bare de siste 12 månedene.

 

For å fokusere enda mer på norske artister under koronakrisen har vi også brukt store ressurser på å promotere norske spillelister gjennom initiativet StreamNorsk.no.

 

På få uker har vi samlet opp mot 100 norske spillelister med kun norske artister, og har promotert og annonsert så de har blitt sett, spilt og delt av over 800 000 på Facebook og Instagram. 

Vi har forsøkt å være en ekstra promo-ressurs spesielt overfor platebransjen under koronakrisen, og være med på å øke tilstedeværelsen av norske artister på feks Spotify.

 

Gjennom vårt arbeid med initiativet StreamNorsk.no har Indigoboom fått ny kompetanse, utvidet stab og et helt nytt marketingteam.

Nå vil vi dele vår erfaring på marketing og annonseringsfronten med deg!

 

DigiTaktikk er rett og slett det vi har kalt våre planer for å gjøre deg større digitalt.

Gjennom analyser og målrettede kalkyler vil vi plassere deg på riktig sted til riktig tid digitalt, med det riktige innholdet for deg og dine medsammensvorne. 

 

Her er noen av våre digitale pakker:

 

DigiTaktikk 1: 3 000,- / 1 mnd annonseringstid

Inkluderer digital plassering, målgruppeorientering, annonsekroner, teknikerarbeid, annonseplanlegging, oppsett, vurderinger, analysering av data, m.m.

 

DigiTaktikk 2: 5 000,- / ca. 3 mnd annonseringstid

Inkluderer digital plassering, målgruppeorientering, annonsekroner, teknikerarbeid, annonseplanlegging, oppsett, vurderinger, analysering av data, m.m.

 

DigiTaktikk 3: 10 000,- / ca. 6 mnd annonseringstid

Inkluderer digital plassering, målgruppeorientering, annonsekroner, teknikerarbeid, annonseplanlegging, oppsett, vurderinger, analysering av data, innholdsproduksjon, m.m.

Ta kontakt for muligheter rundt digitale pakker. Vi gjør også PR, så det er mulig å kombinere flere løsninger.

Markedsansvarlig

THOMAS OLSEN GISMARVIK

DigiTaktikk

thomas@indigoboom.com

Thomas Olsen Gismarvik har alltid hatt høy interesse for musikk og markedsføring og startet hos Indigoboom i vinter. Han har fullført sin bachelorgrad “Music Business - Music Production” ved Høgskolen i Innlandet på Rena. 

Interessen for markedsføring har allerede foregått i over 2 år og Indigoboom sitt konsept StreamNorsk.no gav han muligheten til å spesialisere seg enda mer innen markedsførings området via sosiale medier.

 

Etter han og Indigoboom har markedsført i 2 måneder har de nådd ut til over 800 000 via Facebook og Instagram. De er stolte over å kunne si at deres bidrag har hjulpet til at tusenvis av mennesker har hørt mye mer norsk musikk.